Info

Daca nu gasiti informatiile de care aveti nevoi sau pentru orice intrebare, va rog nu ezitati sa ma contactati!

Productie & Transport 

Fiecare accesoriu se realizeaza manual in studioul Daphne de la inceput pana la sfarsit, din materiale de ce mai inalta calitate. Fiecare piesa este create cu mare dragoste, indemanare, rabdare si atentie la detalii.

Pentru a le pastra de-a lungul timpului, va rog sa tineti cont de urmatoarele sfaturi:

  • sa fie ferite de contactul direct cu produsele pentru par
  • sa nu trageti puternic de ele, se pot rupe
  • pentru a evita depunerea prafului, pastrati-le in amabalajul primit
  • evitati contactul cu suprafetele dure, materialele din care sunt realizate se pot sparge
  • ambalajul primit pentru depozitare nu asigura rezistenta accesoriului la presare.

Deoarece fiecare design este realizat individual la comanda, pot sa apara variantii minore la imaginile pe care le vedeti in shop. Culorile pot fi reprezentate diferit pe ecranul computerului. Pentru a va lamuri orice intrebare, inainte de plasarea comenzii, va rog sa ma contactati.

Studioul Daphne se afla in Craiova, Romania. Va rugam sa luati in calcul timpul de realizare si timpul pentru transport.

Toate piesele sunt facute la comanda si, de obicei, realizarea si livrarea se face in termen de 3-7 zile lucratoare pentru Romania. Pentru mici modificari (vedeti detalii in Personalizare), va rog contactati-ma.

Livrare si metode de plata

Veti primi un e-mail de confirmare dupa ce comanda a fost plasata.

Costuri de livrare:

  • Livrare in Romania prin Fan Curier- 20 lei, plata ramburs
  • Ridicare direct de la studioul din Craiova- gratuit, plata cash.

Dupa expedierea coletului, veti primi un e-mail cu informatii despre comanda, inclusiv numarul de urmarire al comenzii, pe care il puteti verifica pe site-ul firmei Fan Curier. In cazul in care coletul trimis ajunge intr-o cutie deteriorata, va rog sa il refuzati si sa il fotografiati, specificandu-se clar motivul refuzului catre agentul de curierat. Fotografia ma va ajuta sa clarificam situatia.

Livrare & Retur

Daca ati comandat o piesa din colectie ( fara modificari personalizate), puteti returna produsul in termen de 14 zile lucratoare, pentru situatiile in care produsul nu este ceea ce ati comandat sau are o defectiune. Returul trebuie anuntat in maxim 2 zile pe contact@mrsdaphne.ro insotit de poze care sa justifice accesoriul primit, altfel returul nu va fi acceptat. Va voi trimite detaliile si un formular de retur. Va rog sa intelegeti ca un accesoriu uzat nu poate fi acceptat ca retur. De asemenea, nu ofer retur pentru piesele personalizate (vedeti detalii in Personalizare). Asigurati-va ca produsele comandate sunt returnate in aceeasi stare in care au fost primite si sa aiba eticheta atasata. Impachetati produsele, de preferat in ambalajul original. Daca acest lucru nu este posibil, va rog sa le ambalati intr-un mod asemanator, pentru a va asigura ca acesta nu este deteriorat in timpul transportului. Verificarea se va face in prezenta agentului de curierat, iar daca produsul returnat nu corespunde conditiilor de mai sus imi rezerv dreptul de a nu va returna contravaloarea produsuluir, urmand sa va retrimit coletul. Clientii care aleg optiunea de a returna un produs, vor plati taxa de retur catre Fan Curier. Daphne va plati taxa de retur doar daca accesoriul primit nu este cel pe care l-ati comandat sau are o defectiune, iar la alegerea clientului, accesoriul poate fi inlocuit (plata retrimiterii va fi suportata de Daphne) sau suma platita va fi restituita in termen de 10 zile lucratoare.

Modificarea comenzii

O comanda plasata nu suporta modificari precum adaugarea pieselor noi, schimbarea dimensiunii sau a culorii sarmei. Pentru adaugarea unei piese noi va rog sa trimiteti o noua comanda.

Daca comanda a fost plasata, puteti  modifica datele personale in primele 2 ore de la plasare, printr-o solicitare scrisa la adresa de email contact@mrsdaphne.ro.

Anularea comenzii

Exista posibilitatea anularii comenzii prin solicitare scrisa la adresa de email contact@mrsdaphne.ro, in primele 2 ore de la plasarea comenzii.

Garantie

Accesoriul este insotit de un Certificat de Garantie prin care beneficiati de o reparatie gratuita a acestuia, in cazul unei rupturi sau daca s-a spart un material folosit. Certificatul de Garantie nu este valabil pentru produsele uzate. Costurile de transport pentru reparatie sunt suportate de catre client.

Vizita Studio

Vizita la Studio se face printr-o programare la Tel.: 0742207719, de luni-joi, in intervalul orar 12.00-18.00.